L'occitane Aromachology Revitalizing Fresh Detangling Spray - Canlandırıcı Kolay Tarama Spreyi

    Bugün sizlere L'occitane'e cilt bakımı için gittiğimde önerilen ve aldıktan sonra severek kullandığım bir ürün olan Aromachology Revitalizing Fresh Detangling Spray - Canlandırıcı Düğüm Çözücü Spreyi anlatmak istiyorum.


L'occitane Aromachology Revitalizing Fresh Detangling Spray - Canlandırıcı Kolay Tarama Spreyi

Silikon içermeyen yapısıyla bu spreyi saçı ağırlaştırmadan daha kolay açılmasına ve şekillenmesine yardımcı olur. Canlandırıcı özellikleriyle bilinen 5 esansiyel yağı (nane, kekik, greyfurt, sedir ve lavanta) birleştiren sprey, yağsız dokusu ile saçı ağırlaştırmadan, taramaya ve şekillendirmeye hazır bir halde bırakır.

Sabahları özellikle saçlarımın rahat taranabilmesi için sıvı saç kremlerinden kullanıyordum. Bu ürünü tanıdıktan sonra yaklaşık iki aydır her sabah rutin olarak kullanıyorum. Vaatlerini tam olarak yerine getirdiğini düşünüyorum.

   Saçlarımı daha rahat tarıyorum ve dolaşan saçların daha rahat açıldığını fark ettim kullanırken.

    Kokusu çok hoşuma gitti. Ferahlatan bir kokusu var.

   Saçlarımda ağırlaşma, kepeklenme ya da başka bir soruna neden olmadı.

L'occitane Aromachology Revitalizing Fresh Detangling Spray - Canlandırıcı Kolay Tarama Spreyi


   125 ml olan ürünün ömrü 12 ay. 59 tl fiyatı olan ürünü bitince indirime denk gelirse alırım. Ne kadar seversen seveyim piyasada daha uygun fiyatlı eş değerleri mevcut....
                               Akdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar