Uni Care Eye Disc Yeşil Çaylı Ürün Deneyimim

Uni Care Eye Disc Yeşil Çaylı  Ürün Deneyimim

Merhaba , uzun süredir kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum: Uni Care Eye Disc Yeşil Çaylı  .

Uzun süredir kullandığımdan bahsettim ürünü. Fakat uzun süredir derken bir kutu ürünü ara vere vere kullandığımı belirtmek isterim. Neden böyle yaptığımı da ürün deneyimimi anlatırken belirteceğim.


  Ürünü Rossmann'dan kasa kampanyası ile aldım. Daha önce farklı bir markanın göz makyajı temizleme disklerini kullanıyordum ve çok memnundum. Bu ürün de çok uygun fiyata gelince üstüne üstlük bir de yeşil çaylı olunca aldım tabii. Yeşil çaylı ürünlerin kokusunu çok seviyorum ve görünce dayanamıyorum.

Ambalajın içerisinde 50 adet disk bulunuyor. Her bir ped ince bir yapıda ve ıslaklığı da bana yeterli geldi.

Ürünün alkol, paraben , sabun içermemesi de artı bir puan benim için .

İçindekiler :

Uni Care Eye Disc Yeşil Çaylı  Ürün Deneyimim


Ürünün içeriğindeki yeşil çay ; kirpik ve kaşların beslenmesini sağlayarak parlaklık vermeyi vaat ediyor. Ayrıca göz altlarında oluşan günlük yorgunluk izlerini gidereceği söyleniyor ürünün üzerinde.


Kullanım şekli:

Temizlik için: Göz çevresine ve üzerine yumuşak dokunuşlarla uygulayınız.

Sabah ve akşam göz bakımı için: Her iki gözünüzün üzerine 1'er adat disk koyarak , 5 dakika boyunca bekleyiniz.

Vaatleri: 

  Göz ve çevresindeki yoğun makyajı tahriş etmeden tek dokunuşta temizler . Suya dayanıklı makyaj da dahil olmak üzere her türlü makyaj temizliğinde pratik kullanım sağlar.


Uni Care Eye Disc Yeşil Çaylı  Ürün Deneyimim


Benim kullanım deneyimim:

Ben çok ağır makyaj yapmayı seven birisi değilim . Bu nedenle yaptığım hafif makyajı çıkartırken bu yönden bir sorun yaşamadım. İlk kullanımımda diskteki sıvı  fazla gelip gözüme kaçtı ve acayip yaktı. Bu nedenle diskleri kullanmaya ara verdim. Daha sonra tekrar denediğimde sıvı gözüme kaçmasa da bende hafif de olsa yanma yaptı ve bu durum benim için rahatsız ediciydi.

  Kızımın tiyatro gösterisi için yaptığı ağır makyaj için de diskleri test ettim , maalesef onda da yeterli gelmedi. Dört -beş disk kullanmama rağmen makyajı temizlemeye tek başına yeterli değildi :(

Diskler losyonlu olarak belirtilse de ben losyonu hissedemedim ve gözde nemlenme hissi oluşmadı.

 Sonuç olarak hiç memnun kalmadım. Göz haricinde diğer yüz bölgemde  diskleri bitirmek için kullanıyorum şu an . Bundan sonra yeşil çaylı olan bu diskleri almayı düşünmüyorum. Markanın farklı ürünlerini deneyebilirim.

  Umarım yazım sizler için faydalı olmuştur. Siz bu ürünü kullandınız mı? Bana tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mı?


                               Akdemir's Home







Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Bu markanın diğer ürünlerini severek kullanıyorum. Islak havlusu, şampuanı ve vazelini. Bu ürünü başka yerde daha duymuştum ve o kişide memnun kalmamıştı.

    YanıtlaSil