Yepyeni bir mim : Blog Muhasebesi

Blog Muhasebesi


Uzun bir aradan sonra mer-ha-baaa !!! Bir süre uzaklaşmaya karar vermiştim . İki blogu idare etmek zor oluyor.  Hele de bu sıralar bilgisayar beni sevmiyorsa.  Ne zaman açsam sistem çöküyor.  Eşim açtığında ise bir problem yok.  Diyorum bilgisayar beni sevmiyor diye ancak kimse beni dinlemiyor :D))

   Blogcu Sultan' ın başlattığı Blog Muhasebesi Mim' ine sevgili Derya  beni mimlemiş. Çok teşekkür ederim canım, umarım mimi bu kadar geç cevapladığım için bana kırılmazsın :(( Blogum temasından memnun değildim, yeni tema hazırlayıncaya kadar beklettim mimi.  Yeni tema ile ilk yazım bir mim olsun istedim.


    Gelelim sorulara :


Blog Muhasebesi


   Blog Alemine Nasıl Girdin?

  Aslında kendimi bildim bileli bir şeyler yazmaya meraklıydım. Daha çocukken şiirler, öyküler yazardım. Çocuklarım okula başlayıp da benim de boş vaktim kaldığında internette araştırma yaparken bloglara denk geldim. Öncelikle iyi bir takipçi ve okuyucu idim. Sonra bir gün neden olmasın diyerek kitap blogum " Kozmokitap" ı açtım. Kitap okumayı çok seviyordum zaten  . Ve neden olmasın , okuduklarımı ben neden paylaşmayayım diyerek başladım. Kozmokitap'tan yaklaşık bir yıl sonra da Akdemir's Home girdi hayatıma. Kozmokitap sadece kitaplarla alakalı olsun istediğim için diğer her konuda yazacağım bir blog olarak tasarladım. Şimdi  iki blogumdan da çok keyif alıyorum.

Blog Muhasebesi


Yazdığın İlk Yazı ve Son Yazı Arasında Fark Var Mı? 

  Olmaz olur mu? İlk yazmaya başladığımda sanki topluluk karşısında konuşma yapıyor gibi hissediyordum. Ya okunmazsa , ya beğenilmezse, ya çok eleştiri alırsam ... gibi birçok soru vardı aklımda . Yazı yazarken de kendimi çok sıkıyordum. Olumlu geri dönüşler oldukça ve takipçi sayım arttıkça mutlu olmaya başladım ve kendime güvenim yerine geldi. Şimdi topluluk karşısında konuşuyor gibi değil de dostlarımla sohbet ediyormuş gibi hissediyorum.


Blog Muhasebesi

 Yakın Çevrendeki İnsanlar Bloğunu Biliyor Mu? 

Çoğunluk biliyor blogumun olduğunu. Blog alemine ilk girdiğimde bazı bloglarda çevrelerinin ne kadar destek olduğunu gördüm ve desteğin önemini bildiğim için blogumu çevreme duyurdum. Maalesef sonuç hayal kırıklığı oldu. " Blogunu gördüm ama okumak istemedim diyen mi ararsınız yoksa ben çalışıyorum vaktim yok " diyen mi? Tabiii blog yazarları zaten işsiz güçsüz insanlar ... İnsanlar böyle maalesef:(( Hatta boş işlerle uğraşma diyenler bile oldu. Yurt dışında geçimlerini bloglar ile sağlayan insanlar var, ancak ülkemizde maalesef öyle değil.

 Blog Yazmak Yaşantına Ne Kattı Ya Da Çıkarttı? 

Blog sayesinde farklı konuları daha fazla araştırmaya başladım. Çünkü yazdığım konuları çoğunlukla öncelikle araştırıyorum , yanlış bilgi vermemek adına. Zaten internet bilgi çöplüğüne dönmüş ben de bu miktarı arttırmayayım. Blogun bana kattığı en güzel şey ise güzel dostluklar. Bir insanı sevebilmek için illa yanında olmasına gerek olmadığını yaşayarak öğrenmiş oldum.

Blog Muhasebesi

  Bloğunda Kaç Yazın ve Görüntülenmen Var? 

 Bu soruyu atlasak :DDD Kozmokitap kitap blogu olduğu için aslında en çok uğraştığım blog. Fakat emeklerimin karşılığını tam olarak alamıyorum maalesef. toplam 661 yazım var ki 30 kadarı da blogda bir problem olduğu için silinmişti. Onlarla 690 civarı yazı yayımladım blogda. Buna karşılık tıklanma sayısı  251.065. Akdemir's Home da aklıma gelen her konuda yazdığım için ve seyrek yazdığım için tıklanma sayısı az olur diye düşünürken tam tersi oldu. Aslında bu bloga ağırlık versem sanki daha iyi olacak :)) Akdemir's Home tıklanma sayısı : 85.656 İlk zamanlar gelen gideni kafaya taksam da artık çok rahatım. Çünkü kendim için yazıyorum aslında. Bloglar iyi birer arşivim oluyor.


Blog Muhasebesi

 Eveeet ben kimleri mimlesem? 

Mimi yapmakta o kadar geç kaldım ki kimler yaptı takip edemedim.  Bu yazıyı okuyup yapmayan varsa davetlimdir ... Blogumun yeni teması hakkında da fikirlerinizi bekliyorum. Kapak görseli bloguma bence çok uyduğu için onu değiştirmeyi düşünmüyorum ... Kalın sağlıcakla :))






                               Akdemir's Home






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Beni kirmadigin icin cok tesekkür ederim canim. Maalesef yakin cevre duyarsiz oluyor zaten gelen ilk soru genelde ne kadar kazaniyorsun oldugu icin artikbahsetmiyorum. Üzücü olan bir isyeri acsan herkes tebrige geliyor, blog bizim hayatimiz icin bu kadar önemliyken sevdigimiz yakinimiz bildigimiz insanlar umursamiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım. Kırk yılda bir hediye kitap geliyor onda bile niye hep sana diyorlar :((

      Sil
  2. Sevgili Nilüfer. Kozmokitap olarak da seni ziyaret edemedim ben. Ama şimdi ikinci blogunu da öğrenmiş oldum.Bir hafta yokum ama döner dönmez inceleyeceğim. Kitaplarla cok içiçe olduğunu biliyorum. Ne güzel...
    Bizlerden çokça kişi bu mimi yapmıştık. Sanırım beni de sevgili Derya mimlemişti. Emeğine sağlık. Takip edeceğim seni. Bilgisayarımı kapatmıştım.İnstagramdan okudum mimi. Sevgilerimle canim��Ece ablan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman istersen beklerim ablacım . Sevgiler :))

      Sil