Rival de Loop Pilli Yüz Temizleme Fırçası

Rival de Loop  Clean&Care Pilli Yüz Temizleme Fırçası


Merhaba , yaklaşık bir yıldır kullandığım ve memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum : Rival de Loop   Pilli Yüz Temizleme Fırçası . Ürünü ilk gördüğümde uygun fiyatlı olunca hemen kapmıştım . Kullanmaya başladıktan sonra da iyi ki aldım diye düşündüm çünkü çok memnun kaldım üründen . 


Rival de Loop  Clean&Care Pilli Yüz Temizleme Fırçası



İki pille çalışan aparatın iki normal iki de hassas ciltler için fırçası mevcut. Benim cildim hassas yapıya sahip . İki fırçayı da denedim ben , cildimde herhangi bir tahriş ya da kızarıklığa sebep olmadı . Ürünü kızımda da test ettik. Kızım hassas olmasının yanında alerjik bir cilde de sahip. Hassas başlıkları kullandık onun yüz temizliğinde ve sonuçta hiç bir yan etki oluşmadan cilt temizliği yapıldı. 

Günlük temizlikte değil de haftada bir kullanıyorum ben aleti . Yüzümü temizlemekte kullandığım temizleyiciyi hafif ıslattığım fırçalara sıkıyorum. Hafifçe fırçaya yaydırdıktan sonra aparatı çalıştırıyorum tüm yüzümü fazla bastırmasan temizliyorum . Arkasından da bol su ile yıkayıp cildime uygun toniği sürüyorum. Kullanım sonrasında cildimin tertemiz oluyor.


Rival de Loop  Clean&Care Pilli Yüz Temizleme Fırçası


Fiyatı uygun olan bu ürünü gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Ben çok memnunum.



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bundan ben de almak istiyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. Rival ürünleri uygun fiyatlı olur genelde.Vaatleri güzelmiş. E madem sen de memnunsun bakılır o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalaarrrrr, bloğunuzu yeni keşfettim kaliteli ve güzel içerikler üretiyorsunuz, bizde sizi bizim aileye bekliyoruz..

    www.zanalab.com

    YanıtlaSil
  4. denemeyi düşünüyordum kaleminize sağlık şimdi çok daha iyi fikrim oluştu

    YanıtlaSil