Duru Mercimekli Bulgur Pilavı Harcı

Duru Mercimekli Bulgur Pilavı Harcı

Selam herkese , bu sıralar diş ike uğraştığımı yedi cihana duyurdum 😂😂😂  Yine bir hastane randevusu dönüşü çok yorulmuşum ve hiç bir işle uğraşacak halim yoktu.  Evde yemek de yok !!! Gerçi eve gidip dışarıdan söyleyelim desem beni kırmazlar da artık dışarıdan siparişe olumsuz bakıyorum.  Eskişehir'de pizza motorize kuryenin yaptıklarından sonra güvenim kalmadı kimseye.  Bu olayı duymuşsunuzdur, haberlere çıktı.  Ben de haberlerde görünce midem bulandı açıkçası ...

Duru Mercimekli Bulgur Pilavı Harcı


   Bu nedenle markete girdim hızla hazırlanacak birşeyler bakarken gözüme Duru'nun mercimekli bulguru ilişti.  Alıp paketi inceleyin neden olmadın bir deneyelim dedim.  Eve normalde kendim yaparım bu pilavı da zaman kısıtlı ve ben pert olmuş haldeyim .


  Paketin arkasında nasıl hazırlanması gerektiğini göstermişler.  Bu adımlara uyarak hazırladım pilavı.  Sizin için hazırlama rehberinin resmini bırakıyorum aşağıya .

Duru Mercimekli Bulgur Pilavı Harcı


  Uyarı olarak gluten içerdiği belirtiliyor ürünün.  Pışmemiş ürünün besin değeri de aşağıdaki tabloda yer alıyor.  

Duru Mercimekli Bulgur Pilavı Harcı

  Sonuç olarak günü kurtardım.  Hızlı ve güzel bir yemek oldu.  Yanına biraz protein ve salata olunca duyuru ve besleyici bir öğün oldu . Ben de dinlenmiş oldum.  

Duru Mercimekli Bulgur Pilavı Harcı








                               Akdemir's Home







Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bulgur pilavıni çok severim. Dedigin gibi kisitli zaman icin çok uygun 😊

    YanıtlaSil
  2. Allahım insanları tembelliğe alıştırıyorlar ayrı ayrı haşlayın beraber pişirin ikisi bir arada aslında fena fikir değilmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Bulgur pilavını çok severim. Çok da güzel görünüyor. Çocukluğumuzda annem kırmızı mercimeklisini çok yapardı. Çok sever yerdik. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar pratikmiş,bakmalı buna..

    YanıtlaSil