Yaz Mimi

Merhaba , harika bir mim ile geldim . Sevgili Derya davet etti beni ben de işleri biraz hafifletip aldım bilgisayarı elime ve başladım yazmaya. Deli Kızın Bohçası'ndaki mim cevaplarını okumak için burayı tıklayabilirsiniz.

Gelelim soru ve cevaplara :

1-Yaz Mı, Kış Mı?


- Bahçemden vişne ağacım -




 Bu benim gibi güneş insanına hiç sorulur mu ?? Tabii ki yaz ... Soğuk ile aram hiç iyi olmamıştır. Sıcağın çaresi var da soğuk ve donmak .... Hiç de bana göre değil. Üstelik doğayı , yeşilliği , çiçekleri benim gibi seven birisi  doğanın içinde dolaşmadan yaşayamaz.


2- Hayalindeki tatil neresi, neden?


-Resim netten alıntıdır- 


 Yaşla ve zamanla birlikte hayaller de değişiyor . İlkokul cıvarında bu soru gelseydi hiç düşünmeden Tac Mahal derdim. Sonraları dünya turunu kafama taktım. Şimdi ise tatil deyince benim aklıma ailem ile birlikte neresi olduğu önemli değil gezmek ve yeni yerleri keşfetmek geliyor . Tatilde yatmayı ya da sahilde güneşlenmeyi sevmiyorum. Ben seyahat etmeyi seviyorum.

3- Tatil hakkındaki en büyük beklentin nedir?

Eskişehir - Ankara gezisinden
Eskişehir - Ankara gezisinden


   Dinlenmek , yeni yerler keşfetmek ve eğlenmek . Bir de tatilin ekonomik olması tabii :D Tatil sonrası bir de ekonomik sıkıntıya girmeyelim değil mi ???



4- Sınırsız bir bütçen olsa, bunu nasıl kullanırdın? 

Para
Foto netten alıntıdır


Bütün bütçemi gezmek ve az insan çok huzuru bulduğum bir noktada büyük bir çiftlik yapmaya harcardım ...


5- Unutamadığınız bir tatil anınız var mı? 

Deniz
Foto netten alıntıdır. 


Birkaç tane anım var aslında . İlk önce aklıma geleni anlatayım. Çocuklar küçüktü ve Doğu Karadeniz turuna çıkmıştık arabamız ile . Gürcistan sınır kapısının oraya kadar gittik. Eşim kısa bir süre yanımızdan ayrılmıştı ve ben de çocuklara mayolarını giydirip sahile götürdüm. Suyla bir süre kıyıda oynadıktan sonra suyun içinde ilerlemek istediler. Ben de Karadeniz'e güvenmediğim için suyun içerisine oturtturdum çocukları ve birer ellerinden tutup bırakmadım. Diğer elleri ve ayaklarını çırparak suyla oynuyorlardı. Derken bir dalga geldi ve çocukları oturdukları yerden kaldırdı götürüyordu. İyi ki tedbirli olup ellerini tutup bırakmamışım diye çok düşündüm . Yoksa su çocukları kaldırıp götürürken onlar panik yapsa ben de biraz uzakta olsam.... Olabilecekler aklıma geldikçe hala ürperirim.

6- Yazın yapmaktan en keyif aldığınız aktivite nedir?

Bahçe
Bahçemden 


Çocuklar küçükken daha fazla aktivite yapıyordum onlar ile. Artık büyüdüler ve bana ihtiyaçları kalmadı . Şimdi yazın bahçe ile uğraşmayı , bahçemi , kedilerimi ve ördeklerimi seyrederek kahve içmeyi ve kitap okumayı çok seviyorum. Yaz demek aynı zamanda bol bol gezmek demek bana göre  :)


   Benden bu kadar... Mimi cevaplamak için geç kaldığım için kimler yaptı ya da yapmadı tam olarak takip edemedim. Bu yazıyı okuyan ve yapmak isteyen herkes davetlimdir.



                                 Akdemir's Home







Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Bahçe doğa konusunda o kadar katılıyorum ki sana. En huzur bulduğum yer bahçem. Gençken tatil dedin mi deniz ve güneş gelirdi aklima. Şimdi ise farkli şehirleri gezmekten daha çok keyif aliyorum. Beni kirmayip mimi yaptiğin için teşekkürler canim 😘

    YanıtlaSil