Elidor Co-Creations Anında Onarıcı Ekspres Bakım Spreyi

Elidor Co-Creations Anında Onarıcı Ekspres Bakım Spreyi


  Saçlarıma uyguladığım şampuanlar kadar saç kremlerini de önemsemeye başladım artık. Artık diyorum çünkü eskiden çok önemsemez , ikisi - üçü bir arada  şampuanlarla geçiştirirdim. Bir gün saçlarım isyan bayrağını çekesiye kadar . O zamandan beri şampuan ve saç kremini ayrı ayrı kullanıyor ve saçlarımı tararken de sprey saç kremlerini tercih ediyorum.

 Sprey saç kremlerinde  farklı markaları denesem de en çok kullandığım ve en çok memnun kaldığım marka Elidor oldu .


   Kuru ve yıpranış saçlar için öneriliyor bu ürün. Benim saçlarım kuru ya da yıpranmış değil. Ben en çok sabahları saçlarımı taramadan önce kolay açılması ve güzel kokması için uyguluyorum. O yüzden onarıcı etkisi nasıldır bilemiyorum. Saçlarımı kolay açtığını ve mis gibi koktuğunu söyleyebilirim. Bazen gün içerisinde birkaç kez kullandığım oluyor . Ben saçta ağırlaşma hissetmedim ve kepeklenme yapmadı .

 210 ml bulunuyor üründe ve kullanırken birkaç kez sıkmanız gerekiyor . Bir fıs yetmiyor saçlara . Bir de benim saçım uzun. 3-4 fıs sıkıyorum saçlarıma . Sonrasında çok rahat taranıyor .

Ürün ile ilgili Elidor sitesinde şu bilgiler veriliyor:
• Kalsiyum ve Keratin içeren özel formül saçlara bakım yaparken onarılmasına yardımcı olur.
• Hayat dolu, kolay taranan yumuşacık saçlar
• Saça ihtiyacı olan nemi verir, bakım yapar, kuruluğu önler.
• Saçın kolay taranmasını sağlar, anında etkisini gösterir.
• Taşınılabilir formatı ile kullanım kolaylığı sağlar.






Üç adımda nasıl kullanacağı yazılmış ürünün üzerinde :

1. Adım : Kullanmadan önce şişeyi  iyice çalkalayın .

2. Adım : Nemli ya da kuru saçlara diplerine değdirmeden eşit miktarda uygula .

3. Adım : Saçları tara ve her zamanki gibi şekillendir .

 Peki ürünün içinde neler var ? İçerik benim için önemli diyenler için ürünün içinde yer alan maddeler şunlar:

   "Aqua, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Dimethicone, Glycerin, Parfum, DMDM Hydantoin, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Disodium EDTA, Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-16, Cyclohexasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Benzophenone-4, Butylene Glycol, Iodopropynyl Butylcarbamate, Argania Spinosa Kernel Oil, Orbignya Speciosa Kernel Oil, Hydrolyzed Keratin, Astrocaryum Murumuru Seed Butter, Lysine HCl, Panthenol, Phenoxyethanol, Pantolactone, Potassium Sorbate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool."


  Ben son derece memnun kaldım üründen . Bu nedenle indirim zamanlarında  ürünü yedekledim. Kozmetik mağazalarından marketler kadar her yerde satılıyor ürün. 24 lira cıvarında satılan ürünü indirimli  olarak 17-18 liraya bulabilirsiniz.



Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Gerçekten bu tarz ürünler el altında mutlaka olmalı.

    YanıtlaSil