Sosisli Milföy Rulolar

Sosisli Milföy Rulo
 

  Malum yaz tatili geldi çocuklar evde. Onların severek yiyeceği atıştırmalıklar hazırlamak annelerin en büyük zevkleri. Sosisi neredeyse bütün çocuklar sever , bir de sosis hamurişi ile birlikte olunca bayılıyorlar. Yapılması pratik ve son derece kolay.

Malzemeler:

  • Milföy Hamuru
  • Sosis
  • Kekik
  • Yumurta
  • Susam
Yapılışı:

  • İkili halde olan milföy hamurunu birbirinde ayırmadan merdane ile biraz açıyoruz. Enine değil de boyuna uzatıyoruz. Ben hamuru iki yağlı kağıt arasında açtım. Daha pratik ve temiz oldu.
  • Bu hamuru enine üç parçaya ayırıyoruz.
  • Sosislerin boyu ile sosislerin eni eşit olmalı , gerekli ayarlamaları yapıyoruz. 
  • 1 yumurtayı çırpıyoruz. Ben sadece sarısını almak yerine akı ile çırptım. 
  • Hamurun bir ucuna sosisi koyup biraz kekik serpiyoruz.
  • Hamurun diğer ucuna iyi yapışması için yumurta sürüyoruz.
  • Sosis koyduğumuz uçtan sosisi hamur ile sarıyoruz. Ve tepsiye koyuyoruz..
  • Benim sosislerim hamurun sayısına yetmediği için bir kısmını da peynirli yaptım. 
  • Ruloların üstlerine de yumurta sürüp susam serpiyoruz. 
  • 200 derecede önceden ısıtılmış fırında 25-30 dakika pişiriyoruz. 

Afiyet olsun...

Yorum Gönder

0 Yorumlar