Yves Rocher Selülit Karşıtı Sıkılaştırıcı Vücut Kremi - Kullandım bitti...

Akdemir's Home

   Uzun bir aradan sonra yeni bir yazı ile buradayım. Yazılacak çok konu var ancak iş yoğunluğu biraz da benim tembelliğim sonucu blogumu çok boşladım. Bomba gibi buradayım demek isterdim ancak benim sağım solum belli olmaz. Umarım tekrar bu kadar uzun süre boş vermem diyorum. Bazen yazılacak çok güzel
konular oluyor ancak yazıya geçirmek gerçekten zor . İnsan kafası dağınık olunca kelimeleri toparlamak da zor oluyor.

    Konumuza gelirsek bu yazıyı yazmamın , selülit karşıtı bir kremi anlatmamın yaz gelmesi ile bir alakası yok. Bana göre bakımın mevsimi olmaz. Kullandığım kremin bitmesi neticesinde deneyimleri paylaşmak için yazıyorum. Kapağı açlılınca 6 içerisinde birimemiz gerekiyor ancak ben düzenli sürmediğim içim daha uzun gitti:)))

   Yves Rocher ürünlerini doğal olduğu için çok seviyorum. Üstelik bir alana bir hediye kampanyasında almıştım ve bana göre oldukça avantajlı oldu. Kremi bize 3 etki vaat ediyor. Yeşil kahve çekirdekleri ile selülit karşıtı etki; yeşil çay polifenolleri ile şekillendirici etki; Asya sentellası özü ile sıkılaştırıcı etki.

Akdemir's Home


  Dermatolojik olarak test edilmiş ürünü hassas bir cilde sahip olan ben de test ettim ve bir sorun ile karşılaşmadığımı söylemeliyim. Yaklaşık bir yıldır kullandığım üründen son derece memnunum. Kıvamı yumuşak ve çok rahat uygulanabiliyor. Rengi koyu olduğu için  uygulama sonrası krem kurumadan giysilerinizi giymemenizi öneririm. Renk verebilir. Belirgin bir kokusu var ancak uzun süre kalıcı değil ve beni raharsız etmedi. Sıkılaştırıcı etkisinden son derece memnunum. Selülit önleyici etkisi işe yarıyor sanırım çünkü selülitim yok. Şekillendirici etkisine gelince spor olmadan hiçbir krem tek başına vücudu şekillendirmez :)) Beslenme, bol sıvı alımı, spor ve krem bir bütün olarak kullanılınca mükemmel bir sonuç ortaya çıkıyor...

 
 

Yorum Gönder

0 Yorumlar