Essential Garden Joyful Rose EDP

Essential Garden Joyful Rose EDP


Merhaba

En sevdiğin kozmetik ürünü nedir diye sorsalar hiç düşünmeden parfüm derim. Güzel kokuları almayı ve kullanmayı seviyorum. Bunun için belki de imza parfüm olayı bende geçerli olmuyor . Çünkü asla bir koku ile yetinemem. O anki ruhsal durumuma göre kullandığım kokular da değişiklik gösteriyor . Tek sabit kalan nokta ise çoğunun çiçek kokusu olması .


30 ml lik cam ambalaja sahip olan ürün çantada taşımak için ideal boya sahip. Kapağı tam kapandığı için açılma ya da akma yapmadı bende . Şişenin dizaynını da çok sevdiğimi belirtmeliyim.

Essential Garden Joyful Rose EDP


 Essential Garden Joyful Rose 2015 yılında piyasaya sürüldü. Ferah , çiçeksi bir kokuya sahip .
 Üst Notlar Siklamen, çilek, kavun, greyfurt ; orta notlarda gül, leylak, vadi zambak, ahududu
alt notalarda ise  beyaz misk, sandal ağacı mevcut . Ben parfümlerde gül kokusu sevmeyen birisi olarak bu kokuyu çok sevdim. Çok aşırı bir gül kokusu yok parfümde. Ferah çiçek demeti kokusu aldım ben .

Essential Garden Joyful Rose EDP


  Kokuyu kullandıktan bir süre sonra burun kokuya alıştığı için hissedemez hale geldim . Fakat giysilerimi kokladığımda hafif olarak da olsa koku geliyordu . Çok kalıcı bir koku değil. Yaklaşık 4-5 saat bende kaldığını söyleyebilirim kokunun . Bu süre kişiden kişiye değişebilir.

Günlük olarak kullanılabilecek bir koku . Ben Rossmann'dan almıştım . Kısa bir sürede bitirdim kokuyu . Tekrar denk gelirsem alacaklarım arasında kendisi.

                               Akdemir's Home







Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben de en çok parfüm severim 😊

    YanıtlaSil
  2. Ben hipnotik musk olanını kullanıyordum mor olanı simdi hicbiryerde bulamıyorum

    YanıtlaSil