Fikri Mühim : Gliss Million Gloss Şampuan Deneyimim

 
Akdemir's Home

    Geçen hafta Fikri Mühimden dolu dolu bir paket geldi. Hatta kargocu bile şaşırarak " bunları size kim gönderiyor" diye sordu. Gliss Million Gloss şampuan geleceğini biliyorudum ancak bu kadar çok göndereceklerini beklemiyordum. Şampuanları standı ile birlikte göndermişler. Ancak şampuanlar güzel paketlenmediği için bir tanesi açılmış ve paketi haşat etmişti. İyi ki paketin dışını streç film ile sarmışlar yoksa diğer kargoların halini düşünemiyorum.
Akdemir's Home

    Dediğim gibi paket dolu dolu idi. İndirim kuponları, Fikri mühim 'in kampanyayı anlattığı mektubu , broşürler ve biri benim olmak üzere 7 adet şampuan. İndirim kuponlarını eşim ile iş yerine gönderdim ve hepsi dağıtıldılar bile....  Çevremde kullanmak isteyenlere hediye şampuanlar da verildi:)

Akdemir's HomeAkdemir's Home
 

    Gliss'in daha önce farklı bir şampuanını denemiş ve memnun kalmamıştım. Gliss Million Gloss şampuanı ise daha önce kullanmamıştım. Ancak bu serinin sprey saç kremini kızım için almış ve kullanıyordum. Sprey saç kreminden oldukça memnunum, ve kokusuna bayıldım. Şampuan da aynı kokuya sahip. Rahatsız etmeyen hoş bir kokusu var . Yıkandıktan sonra  saçlar da uzun bir müddet mis gibi kokuyor. Benim saçım normal ve boyasız saç. Saçlarımda yaklaşık bir hafta boyunca kullandım ve memnun kaldım. Kullanırken tereddütlüydüm ancak endişelerim yersiz çıktı. Gliss kendini geliştirmiş ve güzel bir şampuan ortaya çıkmış. Ben şampuan değiştirdiğimde kepeklenme olurdu. Bu şampuan ile öyle bir şey söz konusu olmadı. Mat ve parlaklık konusuna gelince bende öyle bir sorun yoktu. Yani saç parlaklığımda bir fark göremedim.

    Şampuanı kızım da kullandı. Benim kızım allerjik ve hassas bünyeli , her kozmetik ürününü kullanamıyor. Gliss'in saç kremini kullandığımız ve herhangi bir reaksiyona sebep olmadığı için şampuanını da denedi . Sonuçtan oldukça memnunuz.
Akdemir's Home

   Şampuan saçları temizliyor, hafiflik veriyor , saçlar kolay taranıyor. Fakat saç kremi ile kullanılınca daha iyi oluyor gibi geldi bana. Benim saçlarımda hafif dalga olduğu için saç kremi kullanmaz isem saçlarım kabarıyor. Bu nedenle tek başına yeterli gelmedi bana.

    Şampuanın yanı sıra serinin diğer ürünlerini de tanıyabilmemiz ve bir bütün olarak nasıl olduğunu deneyimleyebilmemiz için diğer ürünlerden de deneme boyu gönderselerdi çok iyi olurdu diye düşünüyorum.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben de spreyinden cok memnun oldugum icin sampuani ilk çıktığında almistim. Kullandigim o gun kafamdaki yoğun kaşıntı beni mahvetti. Sac derimi yoldum. Su an tekrar kullanmaktan korkuyorum. Bu urun yeni ve kullandigim bu degil ama bende bir negatif olusturdu marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Gliss'in farklı bir çeşidinden dediğiniz gibi memnun kalmamıştım. Ancak bu ürün herhangi bir olumsuz etki yaratmadı bende...

      Sil