trnd: Fairy Platinum Deneyimi


Akdemir's Home

Merhaba:
Hafta içerisinde trnd 'den dolu dolu bir paket aldım. trnd'ye üye olduğumda ilk olarak Garnier projesinde başvuru anketini doldurmuş ve bu projeye kabul edilmemiştim. Bu sefer yine katılım anketi geldiğinde açıkça hiç umudum olmadan doldurdum. Sonrasında gelen ürünü deneyimleyecek 1000 kişi arasına seçildiğimi söyleyen maili görünce çok sevindim. Maili aldıktan yaklaşık iki gün sonra büyük bir kutu geldi. İçi dolu dolu idi kutunun.

 Benim için 20 kapsül içeren fairy platinum paketi, yemek kartları, anketim, fairy tanıtım kitapçığı, trnd'nin mektubu ve çevreme dağıtmam için her birinde 3 kapsül bulunan fairy platinum paketleri.

  Bu sıralar makinemde deterjanım ile problemim vardı. Son bir haftadır koyduğum bulaşıklar temizlenmemiş olarak çıkıyorlar. Filtresini temizlememe, Boş olarak temizleyici ile yıkamama rağmen beni sinir ediyor.Koyduğumdan daha beter çıkıyorlar. Makineden mi deterjandan mı tam olarak çıkartamadım. Makinem yaklaşık 15 yaşında ama canavar gibi çalışıyor. Makinemden olmaz diye düşünüyordum. Paketim gelir gelmez fairy platinumu makineme koyup çalıştırdım. Sonuç umut verici oldu. Ancak bir kerelik kullanım ile kesin bir şey söyleyemem. Uzun bir deneyimleme sonrasında fikirlerimi objektif olarak yine bu yayının altında paylaşacağım.

   Gelen deneme paketlerinin 3/4 ünü dağıttım bile... Diğerlerinin de dağıtılacağı yerler belli. Yemek kartlarını da dağıtıyorum ve ben de bu tarifleri denemek için sabırsızlanıyorum. Seversem tarifleri onları da blogumda sizlerle paylaşırım.

 Siz de ürün deneyimlerine  ve trnd projelerine katılmak isterseniz tık tık...

Güncelleme notu:  Yaklaşık bir aydır Fary  Platinium 'u makinemde kullanıyorum. Ve sonuçtan çok çok memnunum. Tabakları temizlemeden koymama rağmen tertemiz çıktı. Bardaklar ışıl ışıl...  Filtrem gerçekten temiz ve bulaşıklar makineden asla kirli çıkmadı. Bundan sonra da Fairy kullanmaya devam edeceğim:)))

Yorum Gönder

0 Yorumlar