Doğum Günü Alışverişi ( Alışveriş günlükleri # 5 )


Akdemir's Home

    Merhaba, bugün benim doğum günüm. Yıllar önce bugün öğle vakitlerinde dünyaya gelmişim. Kaç yıl demeyin bayanların yaşı sorulmaz:))) Aslında doğum günlerindeki indirimler  de ekonomiyi çanlandırmak için yaratılmış ve işe de yarıyor. Hem ihtiyaçlarımızı daha uygun fiyata alıyoruz , hem de bazen gereksiz olanları da indirimli , hediye diye alıp ekonomiye katkımız oluyor. Ben de bugün bir güzel indirim alışverişi yaptım. Bu yıl geçen yıla göre daha az aldım. Ülke ekonomisini canlandırırken ev ekonomisini batırmayayım diye...

Akdemir's Home
  Alışveriş turuma önce Yves Rocher ile başladım. Geçen sene doğum günümde 2 al bir öde kampanyası ile dört tane parfüm almıştım ve hala iki tanesi duruyor. Bu sene değişiklik yapayım derken yine iki tane parfüm aldım. Kızımın kullandığı ve kokusunu çok sevdiğim Kiraz çiçeği ; yeni çıkan ve kokusu hafif ve çok sevdiğim Moment de Bonheur L'eau ikilisini aldım. Birisinin ücretini ödedim diğeri hediye. Hazır gitmişken oğlun için de akne kızarıklıklarını hafifleten, gözenekleri arındıran matlaştırıcı tonik aldım. Bu ürünü daha önce oğlum kullanmış ve memnun kalmıştı. Yves Rocher da bana hediye olarak parlak, yumuşak, kolay taranan saçlar için şampuan hediye etti. Teşekkürler Yves Rocher!....

Akdemir's Home
  Alışveriş turumuza L'occitane ile devam ettik. L'occitane mağazasını Eskişehir'de yeni açtı. Daha öncesinde internetten takip ettiğim ve merak ettiğim bir firma idi. Açıldığı zaman mağazada kiraz çiçeği kokusuna bayılmıştı kızım . Doğum gününde %15 indirim yaptıklarını öğrenince o zaman alırız demiştim. Mağaza bitkisel tabanlı, doğal ürünler satıyor fakat fiyatları biraz pahalı geldi bana. Biz de kızımla katı parfümlerinden almaya karar verdik. Daha önce hiç katı parfüm kullanmamıştım ve denemek için iyi bir fırsat oldu. Kokusu çok güzel ve çantada çok rahat taşıyabileceğiz. Bir kendime bir de kızıma aldım. Kızıma bir de kiraz çiçeği vücut losyonundan aldım ki bunlar benden ona bir doğum günü hediyesi oldu. Biz anne ve çocuklar hepimiz de ağustos ayında doğduk. Bir ayda üç doğum günü birden geçiriyoruz.

Akdemir's Home
  Alışverişimize Gratis ile devam ettik . Doğum günü alışverişlerinde Gratis 5 kat puan hediye ediyor. Benim ihtiyacım olmadığı için de Gratis'ten oğluma Neutrogena sivilce kurutucu aldık.

   Eğlenceli ve zevkli bir alışveriş turu oldu. Son olarak kendime Mutlu Yıllar diyorum:)))

Akdemir's Home

Yorum Gönder

0 Yorumlar