Yves Rocher Moment de Bonheur EDT




Geçen yaz  Comme une Evidence (ki ben ona imza parfümüm diyorum) almak üzere Yves Rocher mağazasına kayınvalidemle birlikte gittik.  Parfümleri denerken Moment de Bonheur onun çok hoşuna gitti ve bana çok beğendiğini bunu tavsiye ettiğini söyledi. Ben daha hafif ve çiçeksi kokulardan hoşlansam da onu kırmamak için aldım. .


 Mayıs Gülü, Sardunya, Sedir Ağacı ve Paçuli içeriyor . Bana göre tam kış kokusu. Yaz için ağır gelebilir. Kışın arada , sık olmamak kaydı ile sıkınca hoşuma gidiyor. Kalıcılığı ise diğer edt lere göre daha fazla.  Bu kokuyu çok seven ve bayılanlar var , ancak dediğim gibi bana ağır geldi. Biter ise tekrar almayı düşünmüyorum. Çok nadir kullandığım için ise uzun bir süre dayanacağını düşünüyorum.

Resimde iki Moment Bonheur ürününü yaayana görüyorsunuz. Ben daha hafif olan ve kendimi tazelenmiş hissetmeme neden olam Moment de Bonheur  L'eau 'yu tercih ederim. 




Yorum Gönder

0 Yorumlar