Catrice Chocolate Nudes Far Paleti - Eye Shadow Palette

Akdemir's Home

Merhaba, bu ilk far paleti yazım olacak . Dilimin döndüğünce anlatacağım . Far olarak ister günlük hayatta ister özel günlerde en sevdiğim renkler kahverengi tonlarıdır. Doğala yakın bir makyajı tercih ederim ve kahverengi ile bu isteğime tamamen kavuşuyorum. Evde kullandığım farım az kaldığı için gittiğim kozmetik dükkanlarında farları gözden geçiriyordum. Rossmanı da incelerken bu paleti gördüm. Görürü görmez de aşık oldum. BEnim istediğim renkler bir arada toplanmıştı. Catrice markasının da artık Rossmann 'larda satıldığını duymuştum fakat almak nasip olmamıştı. Bir taş ile iki kuş vurmak misali hem Catrice 'i denemek hem de istediğim alete sahi olmak için bu aleti aldım.

Akdemir's Home

Palet resimde de gördüğününüz gibi altı rengi barındırıyor.  Üç ışıltılı ve üç mat renk . Ben genellikle matları kullanmayı tercih ediyorum. Göze sürülmesi esnasında tozama yapmadı ve gayet kolay uygulandı. Uygulama esnasında renk kaybı olmadı . Ben far bazı uygulamadan kullandım ve gayet memnun kaldım. 


Akdemir's Home

6 gr ağırlığı olan paletin kullanım ömrü 12 ay. Paletin arkasında kullanımı ile ilgili de bilgi verilmiş.
18.75 etiket fiyatı olan ürünü Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz.

Akdemir's Home


Çift taraflı fırçası mevcut ürünün . Ben fırçasını sevmedim. İlk uygulamamda fırça tellerini dökmeye başladı. Genel olarak baktığımda ise tam benlik diyebilirim. Renkleri ve uygulama sonrası başarısını sevdim ve severek kullanacağım.


                              

Yorum Gönder

0 Yorumlar