Rival de Loop Berlin Ruj No: 61

Akdemir's Home

Merhaba;
Hafta sonu küçük bir alışveriş yaptım. Aldıklarım az olduğu için bir alışveriş yazısı yerine kullandıkça tanıtmaya karar verdim. İlk olarak yamaya rujlar ile başlayacağım. Rival de Loop markasını sevdiğimi farketmişsinizdir çünkü sık sık bu markanın ürünlerinden alıyorum. Rival de Loop Berlin rujlardan ise ilk defa aldım. Diğer rujların yanında fiyatları çok çok ucuzdu. Bunu  da denemek için iyi bir fırsat olarak gördüm. Bugün tanıtacağım ruj 61 numara.
Akdemir's Home

   Kırmızı ve dışarıdan bakınca hafif parlak gibi görünse de aslında mat bir ruj.

  • Ateşli
  • Kadınsı
  • Güçlü
  • Bakımlı

Akdemir's Home

Bu rujun bana hissettirdikleri.

Rujun kabını sevdim. Siyah ve asil. Kabın bir tarafında şeffaf bölümde rujumuzun rengini görebiliyoruz.
Akdemir's Home

Bu şeffaf bölüm aynı zamanda yerinden çıkıyor ve içerisinde az miktarda tester mahiyetinde ruj barındırıyor. Bu kısmı ruj fırçası yardımı ile kullanabilirsiniz.

Ruj parlak rujlara göre sert bir yapıya sahip. Alt kısma nemlendici sürülürse daha rahat uygulanabilir.
Akdemir's Home

Ürün 5 gr ve 36 aylık ömrü var. Dayanıklılığı bana yeterli geldi. Ancak renk olarak bana pek gitmedi. Denemeden sadece rengi hoşuma gittiği için almıştım. Rengi, gerçekten çok hoş ancak bende güzel durmadı:((





                              

Yorum Gönder

0 Yorumlar