Watsons Alışverişim ( Alışveriş günlükleri # 8 )

Akdemir's Home


Merhaba:)) Küçük bir alışveriş yazısı ile yine buradayım.... Aslında fazla bir şey almadığım için yazmayı düşünmüyordum. Fakat Watsons 10. yıla özel çekiliş ile çok güzel hediyeler veriyor. Haberi olmayanlar için bir duyuru niteliğinde bir yazı olsun ve herkes bu şansı paylaşsın istedim. 5 Kasım-2 Aralık tarihleri arasında her 20 TL lik alışverişe bir çekiliş hakkı kazanıyoruz. Ben de fazla ihtiyacım olmasa da çekilişe katılıp şansımı denemek için ufak bir-iki şey aldım.

                               Akdemir's Home

Bazı ürünlerde iki al bir öde kampanyası vardı. Fakat mekan dar ve içerisi kalabalık olunca etrafa fazla bakamadım ve bu kampanyadan faydalanamadım:((  Aldıklarımı kasadan geçirmek de ayrı bir işkence oldu. Benden önce sıraya giren bayan ürün almak için değil de watsons kart için aldığı formda yazanları internete kaydetmek için kasadaki arkadaşı kullanmak istemiş. Bir kasiyer var ve benim arkanda o daracık mekanda yaklaşık 10 kişi sırada bekliyor ve evde internete gireceğine biz sırada beklerken kasiyer tabletten bilgileri girmeye çalışıyor. Çok sinir bozucu idi. Neyse internete bilgileri girme işi bitti sıra cep telefonundan mesaj göndermeye geldi. Hanımefendi kartı kasiyere uzattı siz okuyun ben yazayım diye. Etraf boş ya rahat rahat işlerini yapıyorlar. Ben sırada bekleyen çok fazla insan var dedim kasiyer ise hemen hallederim diyor(?) ... Tamam bayan kalabalığa karşı saygısızca hareket ediyor ancak ben suçu kasiyerde buluyorum. Sen teksin ve  sırada bekleyen çok insan var ya etraf boşalınca gelin işinizi halledelim de ya da evden halletmeniz gerekiyor de ... Bu durum bir Watsons mağazasına yakışmadı. Bir daha o şubeye gitmeyi düşünmüyorum.
   Bu kadar şikayetten sonra sıra  aldıklarıma geldi:

Akdemir's Home


             Havaların düzensiz olduğu zamanlarda en çok ihtiyaç duyduğumuz şey mendildir. Benim de şu anda en çok kullandığım eşya mendiller. Bu yazıyı zor nefes alarak ve burnumu çekerek yazıyorum. Virüslerin kurbanı oldum... 20 mini cep mendili sadece 6.99 TL.



Evimde en çok kullanılan eşyalardan diğeri de makyaj  pamuğu. Bu ürünü benim haricimde sivilce jellerini uygularken çocuklar da kullanınca en çabuk biten ürün oluyor.  Fiyatı ise 3.99 TL

 Akdemir's Home


   Saçlarımı kısa kestirince arada söz dinlemeyen saçlarım için spreye ihtiyacım oluyor. Kullandığım Lorealin spreyi bitince bu ufaklığı denemek istedim. Kullandıktan sonra memnuniyet durumumu paylaşırım.)) Fiyatı 4.99 TL



Bu minik roll-on u da eşime aldım. Fiyatı 3.99 TL



Pure Beauty Geoaqua Ultra-Hydratig göz jelini de denemek için aldım. Şu anda elimde göz kremlerim olmasına rağmen bir değişikliğe ihtiyaç duydum. Elimdeki ürünlerin ihtiyaçlarımı karşılamadıklarını düşünmeye başladım. Bir kaç ürün arasında kararsız kalsam da aqua etkisi ile bu ürünü denemeye karar kıldım.  Fiyatı 26.90

Akdemir's Home


  Her 10 tl lik alışverişe gözlük camı temizleme mendilleri indirimli idi. Ben de 2 tane aldım. Normal fiyatı tanesi 5.99 iken ben 2.99 tl ye aldım.

    Bir alışveriş biteer , yenisi için liste oluşturmaya başlanır:))))

                         

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. hepsini güle güle kullan canım :) Yaşadığı yerde watsons gratis english home madam coco yoksa alışveriş yapamıyor insan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, farklı firmalar da açılırsa rekabet sonucu kazanan biz oluruz:))

      Sil