Sensodyne ve Diş Sızısından Kurtulma Mücadelem

Sensodyne ve Diş Sızısından Kurtulma Mücadelem


   Diş sağlığımız ne kadar önemli ise onlar için kullandığımız diş macunları da o kadar önemli. Dişler sağlıklı iken açıkçası macunlar arasında pek fark gözetmeden alıyordum. Arada memnun olmadıkların oluyordu tabi. Onları bir daha almıyor fakat yine de illa şu ya da bu olsun demiyordum. Dişler bir kere rahatsız olmaya görsün !! Aradaki farkı zor yoldan olsa da anladım maalesef :(

Tiroid ameliyatı olduktan ve radyoiyot aldıktan sonra benim dişler de eski sağlamlığını yitirmeye başladı . Bende böyle oldu diye herkeste olacak diye bir şey yok tabii . Fakat süt dişi bile 35 yaşında çıkan ve dişlerinde bir problem olmayan birisine göre bu ameliyat ve sonraki süreçten sonra dişlerde olumsuzluklar hızlanmaya başlayınca sebebi de iste istemez belli oluyor .

Birgün yemek yerken dişimde bir kırılma oldu . Diş hastanesine daha önce gidip memnun kalmayınca ben de diş fakültesine gittim. İlk muayene kısmında şikayetleri dinliyor , röntgen çektiriyor ve sonuçlara göre sizi sıra ile ilgili polikliniklere yönlendiriyorlar. İnternette de okuyoruz ya diş kırığı önemli önlem alınmalı diye . İşte ben de beklemeden gittim. Beni ilk gönderdikleri klinikte diş taşı temizliği yapılıyor. Eskiden böyle bir uygulama yoktu . Yeni başlamış . Benim dişlerimde minimal düzeyde taş vardır çünkü iyi bakarım dişlerime. Zaten gittiğim poliklinikteki doktor adayı da aynı şeyi söyledi . Ya çocuklar öğrensin diye ya da dönerden fazla pay almak için herkes önce buraya gelmek ve işlem yaptırmak zorunda . Keşke gitmez olaydım !!! Dişleri temiz yok bir şey yine de bakalım deyip başladı temizliğe. Dişe öyle bir el attı ki başladı dişler sızlamaya . Bazıları dayanılmayacak şiddette oldu . Söyledim çok sızı oluştuğunu. Yok , olmaz dediler. Ben sanki ne hissettiğimi bilmiyorum . Benim diş mineleri gitti elden ...

Sensodyne ve Diş Sızısından Kurtulma Mücadelem


Neyse temizlik bitince ikinci sıradaki kırığa bakacak polikliniğe gittim. O da demez mi ocak ayında gelin , randevular o zaman açılacak . Kırık olayını söyleyince de omuz silkildi. Bu arada gittiğim tarih Kasım ayı. İşte işin düşmeye görsün , sürün babam sürün !!!

Ben kaldım sızlayan dişler ile . O akşam dişerimi fırçaladım ve gargara yapayım dedi . O da ne ??? Oda ısısındaki gargarayı ağzıma almamla ağlamaya başladım ki o ne sızıdır !!!! Dayanılacak gibi değil. Ağrı kesici bana mısın demedi. Kullandığım diş macunu da sızıyı arttırdı. Hassas dişlere sahip kızım için aldığım Sensodyne o sırada hayatımı kurtardı diyebilirim. Aklıma o gelince onunla dişlerimi fırçalamaya başladım . Her fırçalamadan sonra duruk yere sancı yapan dişlerim rahatlamaya başladı. Günden güne daha  da iyiye gitmeye başladı. Fakat sıvı içeceklerde , özellikle de su içerken pipeti bırakmam iki ayı buldu. En azından Sensodyne'den sonra nefes alırken sancıması geçti . Şu an pipetsiz su içebiliyorum ki bunun nasıl büyük bir nimet olduğunu anlatamam. Şu an ailenin büyün üyeleri için uysun Sensodyne ürünleri aldım . Fiyatları biraz pahalı olsa da sağlık için değer diyorum ;)

Sensodyne ve Diş Sızısından Kurtulma Mücadelem


Beni kullandığım Sensodyne Onarım ve Koruma idi.

Sensodyne ve Diş Sızısından kurtulma Mücadelem

Sensodyne Onarım ve Korumanın Vaadettikleri :



- Diş hassasiyetinin rahatlatılması
- Uzun süreli hassas dişlerin korunması
- Çürüğe karşı koruma
- Ferah nefes

Dişlerinizdeki hassas bölgelerin onarılmasına yardımcı olan gelişmiş bir diş macunudur. Sensodyne Onarım ve Koruma, içeriğindeki ileri NovaMin® teknolojisi sayesinde dişlerde hassasiyete neden olan açığa çıkmış dentin bölgelerini bulur, ani ve keskin sızıya neden olan bu bölgelerin onarılmasına yardımcı olur.

Bileşim : 



Glycerin, PEG-8, Silica, Calcium Sodium Phosphosilicate (NOVAMIN), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Aroma, Titanium Dioxide, Carbomer, Sodium Saccharin, Limonene

Kullanım Talimatları:  



Dişlerinizi günde 2 kez fırçalayınız. Günde 3 kereden fazla kullanılmamalıdır. Fırçalama esnasında diş macununu yutmamaya çalışınız ve fırçalama sonrasında macunu tükürünüz. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Bir diş hekimi veya hekim önermedikçe 12 yaş ve altındaki çocuklarda kullanılmamalıdır. Hassas dişler, diş hekiminin gecikmeden tedavi uygulamasını gerektiren bir sorunun göstergesi olabilir. Şikayetleriniz devam ederse diş hekimine danışınız. Rahatsızlık hissederseniz kullanmayı bırakınız.




                               Akdemir's Home







Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Sensodyne biz de kullaniyoruz canim memnunum ben 😚

    YanıtlaSil
  2. Şu an böyle bir hassasiyet yok ama olursa aklıma gelecek ilk marka bu olacak..Sana da geçmiş olsun tekrar canım :)

    YanıtlaSil
  3. içerik olarak da güzel gözüküyor. çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil