İstiridye' Den Bahar Mimi


Yeni bir günden selamlar herkese  :)) Bahar gelsin artık diye serzenişte bulunurken sonunda geldi galiba :)) Bu sene tam da zamanında oluyor mevsimsel olaylar. Geçen sene haziranda gelen nisan yağmurları bu sene tam da nisan başladığı anda geldi. Umarım yazı da tam yaşarız bu sene !! Tam da mevsimine uygun olan  mimi İstiridye Avcısı başlatmış ve sevgili  Derya etiketlemiş beni . Onun Deli Kızın Bohçası blogunda cevapladığı mimin yazısına  buradan ulaşabilirsiniz.



1. Bahar Bir İnsan Olsaydı Onunla Aranız Nasıl Olurdu?

Bahar bir insan olsaydı cana yakın  ,cıvıl cıvıl kişiliği ile etrafa neşe saçan birisi olurdu. Onunla da çok iyi anlaşacağıma eminim. Çünkü yanında ne dert kalırdı ne de tasa ...



 2. Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz? 

Hayatımda dört mevsimi de yaşadığımı söyleyebilirim.  Baharı ise bir değil birkaç sefer yaşadım . Çalışmaya başladığım zaman , evlendiğim zaman ve en önemlisi de çocuklarımı kucağıma aldığım zamanlar benim için baharın başlangıcı oldu hep. Hayatımızdan baharın neşesi ve güzellikleri hiç eksik olmasın diyorum .

İstiridye' Den Bahar Mimi

 3. Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz? 


Kara kışa düştüğüm bir anda beni bahara kavuşturan ,hayatımın anlamını ve bakış açımı tekrar şekillendirip kendimi bulmamı ve bahara tekrar kavuşmamı sağlayan kitap olan Güneş Çavması'nı tavsiye ederdim. Güneş Çavması'nın yorumunu bloga ilk başladığım zamanlarda yazmıştım . Bu nedenle bir ara tekrar yazımı gözden geçirmek istiyorum. Çünkü yazmak istediklerimin hepsini yazamadığımı düşünüyorum. Yazımı buradan okuyabilirsiniz.

İstiridye' Den Bahar Mimi


 4. Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde? Varsa kimler?

 Çok fazla düşünmeme gerek yok bu konuda . Baktıkça bana baharı , hayatı ve umudu hatırlatan , beni hayata bağlayan çocuklarım ....



 5. Bahar temalı bir yağlıboya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu?

Bahar temalı bir resim yapsaydım olmazsa olması güneş , rengarenk çiçekler , doğanın uyanışı ve etrafta hoplayan minik hayvanlar olurdu.

İstiridye' Den Bahar Mimi


 6. Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz ? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz? 

Bahar yorgunluğu ile elimden geldiğince mücadele ederim. Her ne kadar vücudum beni rahat bırak , yatayım biraz dese de her şeye inat ayağa kalkar ve kendime uğraşacak bir şeyler bulurum :))


 7. Baharda Gitmek İstediğiniz Coğrafya 



İstiridye' Den Bahar Mimi



  Bahar o kadar güzel ki kendi bahçemde doğanın uyanışına tanık olmayı her şeyden çok seviyorum. İlla farklı bir coğrafyaya gitmemi isterseniz Japonya'daki kiraz çiçeği ağaçlarını gidip yerinde görmek ve o nefis manzaraya şahit olmak isterim .

İstiridye' Den Bahar Mimi


Bir mimin daha sonuna geldim. Mim bitse de bahar işleri bitmez. Bahçemde ilk çiçekler açmaya başladı ve bahar - bahçe işleri beni bekler. Ben bu mimi okuyan ve yapmak isteyen herkesi davet ediyorum :)))




                               Akdemir's Home







Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Cok güzel birmim olmus canim. O kadar ortak noktamiz var ki, doga ve kitap sevgimiz, sade bir hayati sevmemiz. Cok tesekkürler beni kirmayip yaptigim icin 😍

    YanıtlaSil