Tester Sorunsalı

Tester Sorunsalı

Merhaba herkese :)) Bir süredir rahatsız olduğum bir durumdan bahsetmek istiyorum bugün. Tester Sorunsalı …

  Konuya öncelikle tester ne demek belirterek başlamak istiyorum . Tester İngilizce bir kelimedir. "Deneme ürünü, deneyen, test eden kimse " gibi anlamlara gelmektedir. Her ne kadar İngilizce olsa da dilimize bu hali ile sinsice girip yerleşmiş bir kelimedir.  Sözlük anlamından da bahsettiğime göre benim yaşadığım sorunlara gelebilirim .

  Öncelikle ben be kızım hassas ve alerjik bir cilde sahibiz. Benim cildim bir noktaya kadar birçok ürünü tolere edebilse de kızımın cildi aşırı hassas , bir de güneş alerjisi var. Birkaç senedir bu durum daha da can sıkıcı hale geldi. Hassas ciltler için olan güneş ürünlerinden aldım kullanması için alerji yaptı kullanmadı. Üstelik antialerjik olduğu belirtiliyordu. Organik ürünler satan bir mağazadan da fahiş fiyatlarda  yine antialerjik ve hassas ciltler için olan ürünlerinden aldım. Kızım kullanamadı . Ben arada kullansam da uzun süreli kullanamadım . Verdiğimiz onca parayı çöpe atmış gibi hissettim. Peki bu duruma başta engel olabilir miydik ?? O minik tester ürünlerinden bize fazla değil iki tane vermiş olsalardı biz de duruma göre alırdık . Fakat nereyle konuşsak verdikleri cevap hep "maalesef yok " oluyor. "Daha önce kimseden öyle bir şikayet duymadık , gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsiniz "  diyorlar. Alıp kullandık ve sonuç ortada …

 Bizim azimli çabalarımız bunlarla da sonuçlanmadı . Farklı yerlerle de konuştum. Durumu ve çöpe giden ürünleri anlattım . sonuç hiç değişmedi. Firmalar mı tester ürün vermiyor yoksa çalışanlar mı kendilerine ve tanıdıklarına saklıyor anlayamadım. Anladığım tek bir şey var o da böyle yaparak ben ve benim gibi müşterileri kaybediyorlar .

En son bu hafta yine benzer bir olay yaşadım. İnternetten araştırdığım , içeriği hoşuma giden ve ününü çok duyduğun Nuxe 'un birkaç ürününü almak istedim. İnternetten direkt sipariş versem ucuza gelecekti fakat ben denemeden almak istemedim. Nedeni belli tabii … Tek bir ürüne 200 küsur lira verip sonra da çöpe atamam ya da diğer ürünlere yaptığım gibi ayak kremi yapamam. Bunu da belirteyim yeri gelmişken. Yüzüm için aldığım ve kullanamadığım ürünleri ayak kremi yaptım çok da memnun kaldım  :D   Dermokozmetik satan bir eczaneye gittim , görevliye durumu anlattım  . Bana verdikleri cevap yine aynıydı. " Üzgünüm efendim bu ürünlerde tester olmuyor. " … Sonuç almadım tabii ve oradaki görevliye de paramı çöpe atmak istemediğimi söyledim. Sonuç mu biz bu ürünü satmak istemiyoruz siz de ne haliniz varsa görün demiş oldular....

  Umarım kozmetik ürünleri satışı yapan firmaların yetkilileri bu duruma artık bir çare bulurlar …



                               Akdemir's Home







Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bu konuda sana katiliyorum canim keske her ürünün deneme boyu olsa 😊

    YanıtlaSil
  2. Maalesef pahalı ürünlerde tester sıkıntı.

    YanıtlaSil