Vichy Dercos Kepeğe Karşı Etkili Bakım Şampuanı

11/27/2015 0
  Merhaba arkadaşlar:) Bugün sizlere çok memnun olduğun ve beni büyük bir sıkıntıdan kurtaran bir şampuandan bahsedeceğim.   Öncelikle ...

Watsons Alışverişim ( Alışveriş günlükleri # 8 )

11/20/2015 4
Merhaba:)) Küçük bir alışveriş yazısı ile yine buradayım.... Aslında fazla bir şey almadığım için yazmayı düşünmüyordum. Fakat Watsons 1...

Yeni lezzet keşfim: Pakmaya Parça Çikolatalar

11/18/2015 0
Hanımlar, Pakmaya'nın en son yeniliğini biliyorsunuz değil mi? Pakmaya, kimsede olmayan, iri iri parçalı, bol sütlüsüyle, yoğun kakao...

Güveçte Beşamel Soslu , Sebzeli Et

11/16/2015 4
  Bugün sizlere çok sevdiğim bir yemeği tarif etmek istiyorum. Bana göre oldukça pratik ve lezzetli. Üstelik oldukça da gösterişli duruyo...

Kahvaltı alternatifi : Fransız Tostu

11/14/2015 2
  Fransız tostu, French Toast ya da tavada yumurtalı tost . Bir çok ismi var bu tostun  ve işin kolay yanı bu tarifi yapmak için tost ...

Kahvaltılarınız için Ballı Pankek

11/11/2015 0
  Günaydın....  Kapalı bir sonbahar gününden herkese selamlar!... Günün en önemli öğünü kahvaltı olduğu gibi bence en zor öğünü de kahval...

Bahçemden sonbahar manzaraları

11/09/2015 0
  Merhaba, çoktandır bir bahçe yazısı yazmayı düşünüyordum fakat bu konuda tembelliğim tuttu. Yazar tıkanması olur ya bende de bahçe konu...

Catrice Chocolate Nudes Far Paleti - Eye Shadow Palette

11/06/2015 0
Merhaba, bu ilk far paleti yazım olacak . Dilimin döndüğünce anlatacağım . Far olarak ister günlük hayatta ister özel günlerde en sevdiği...

Rival de Loop Berlin Ruj No: 100

11/05/2015 4
Rival de Loop Berlin Rujlarımdan ikincisini de sizlerle aylaşmak istedim.  Rival de Loop Berlin Ruj No: 100 Güzel bir kırmızımsı kahve. M...

Rival de Loop Berlin Ruj No: 61

11/04/2015 0
Merhaba; Hafta sonu küçük bir alışveriş yaptım. Aldıklarım az olduğu için bir alışveriş yazısı yerine kullandıkça tanıtmaya karar verdim...

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates